باز کردن ایمیل POP3

برای اولین قدم بهتره که یک ایمیل Email pop3 باز کنید چونکه تبلیغات به آدرس ایمیل شما ارسال می شود . البته اگر این کار را نکنید مشکلی وجود ندارد و می توانید از ایمیل های معمولی استفاده کنید و یا اصلا از ایمیل استفاده نکنید(می توانید این ایمیل ها را در خود سایت قرار دهید) ولی اگر این کار را بکنید و یک ایمیل جدید POP3 برای خود درست کنید می توانید چیزی حدود 50% در وقت خود صرفه جویی کنید و با برنامه های حرفه ای مثل Outlook کار کنید و نامه ها را بر روی هارد خود ذخیره کنید و از مزیت های آن استفاده کنید.

برای این کار سرور POP3 یاهو بسیار مناسب است ولی مدتی است که شرکت یاهو این سرویس را بعلت هزینه ی زیاد از حالت رایگان خارج کرده ولی نگران نباشید یاهو این سرویس را برای بعضی از کشورها مثل اینگلیس ارائه می کند. شما می توانید به این سایت رفته http://www.Yahoo.Co.Uk     برای خود یک ایمیل باز کنید (دقت داشته باشید که این ایمیل با ایمیل های معمولی سایت یا هو فرق دارد) نحوه ی ثبت نام در این سایت مثل سایت یاهو است و تنها فرقی که دارد این است که نام کشور ایران در بین کشور ها نیست و شما باید نام کشور دیگری( مثل افغانستان که zipcode را هرچه بدید ایراد نمی گیرد البته من جدیدا نام ایران را در این لیست دیدم ) را وارد کنید و بعد آدرس ایمیل شما به این صورت می شود Yourname@yahoo.co.uk بعد از عضویت به صندوق پستی خود رفته و درون صندوق ایمیل خود سمت راست بالا روی Mail Option کلیک کنید و در صفحه ای که باز می شود روی pop access and forwarding کلیک کنید و بعد Yes را انتخاب کنید.

و در پایین صفحه Finishd را انتخاب کنید.بعد از آن یک صفحه ی دیگر می آید به خواطر داشته باشید که Include Bulk Mail را تیک زده باشید روی Save کلیک کنید و بعد این صفحه را ببندید تا اینجا باز کردن ایمیل تمام است

تظیمات نرم افزار باز کردن ایمیل ( اگر ایمیل pop3 باز نکردید این قسمت لازم نیست.)

outlook experess را باز کنید بعد از آن از منوی tools گذینه ی accounts را انتخاب کنید بعد از آن در پنچره ای که باز شوده روی Add و سپس Mail را انتخاب کنید . در پنجره ای که باز شده نام خود را بنویسید و روی Next کلیک کنید در پنجره Maill Address آدرس ایمیل خود را وارد کنید و روی Next کلیک کنید بعد زیر My Incoming Mail Server Is a گزینه ی POP3 را انتخاب کنید و در جعبه یIn The Incoming Mail (POP3 IMAP Or HTTP) Server آدرس pop.mail.yahoo.co.uk را وارد می کنیم و در جعبه ی In The Outgoing Mail (SMTP) Server باید آدرس smtp.mail.yahoo.co.uk را وارد کنید روی Next کلیک کنید . در پنجره ی بعد در جعبه ی Account Name Box باید آی دی خود را بنویسید مثلا اگر آدرس ایمیل شما pooriya@yahoo.co.ukبود باید فقط بنویسید pooriya , بعد از آن گذینه ی Remember Password را تیک بزنید و در آخر Log On Using Secure را علامت نزده باقی بگذارید و روی Next کلیک کنید و Finish را بزنید . بعد با استفاده از منوی Tools و گذینه ی Send And Recieve All می توانید ایمیل های خود را دریافت کنید.بعد از اینکار به راحتی می توانید کلیه ایمیل ها را دریافت کنید . این کار در سرعت عملکرد ما و خواندن ایمیلهای بیشتر در زمان کمتر خیلی تاثیر دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد