کسب درآمد از اینترنت

دوستان اصل کار به این صورته که سایت های بسیار زیادی هستند که بازدید کننده کافی ندارند. این سایت ها برای جلب مشتری اقدام به پرداخت مقداری پول به هر بازدید کننده می کنند. این کار توسط سایت های واسطه انجام می گیرد. به این ترتیب که این سایت ها برای اعضاء خود e-mail های زیادی می فرستند و در آنها به تبلیغ سایت های کم بیننده می پردازند. در ازای کلیک کردن بر روی بعضی لینک های این  e-mailها مقداری پول بلافاصله به حساب شما در این سایت واسطه واریز می شود . با رسیدن به حداقل مقدار پرداخت (minimum payout) پول شما از طرف سایت به حساب e-gold شما واریز خواهد شد.

اجازه بدین یه مثال بزنم.... سایت واسطه میاد به صاحب سایت دیگر پیشنهاد می کنه که $100 به من بده ، من سایتت رو به 1000 نفر نشون می دم!!! ، حالا از این $100 ، $50 خودش ورمی داره ، $50 بقیه اش رو بین این 1000 نفر تقسیم می کنه که می شود نفری 5 سنت. اگر کمی دقت کنید ، در می یابید که در این عمل هر سه گروه به میزان کافی سود می کنند . بنابراین دلیلی وجود نداره که بگیم کل کار سر کاریه!!!

در ضمن درصدی از پول به دست آمده توسط زیر مجموعه های شما نیز به شما می رسد(البته نه اینکه از وی پولی کسر گردد!!!) بعد از عضو شدن می توانید با رفتن به قسمت Refferal links قسمت عضویت خود و دریافت لینک Refferal با معرفی این سایتها از طریق لینک دریافتی به دوستان خود مبلغی نیز بابت پورسانت معرفی عضو  از سایت دریافت کنید. کلیه سایتهای که معرفی کردم برای پرداخت وجه به حساب ایگولد قبلا بررسی شده اند و تضمین شده هستند.

نکته مهم :  اگر مراحل زیر را درست انجام دهید و روزی فقط یک ساعت وقت بگذارید ، تازه با فرض این که هیچ زیر مجموعه ای جمع نکنید، بعد از 3،4 ماه فعالیت ، حدود 700 تا 800 $ کاسبید که با گذاشتن وقت بیشتر و جمع کردن زیرمجموعه (referral) می توانید بر این مقدار تا حد زیادی بیفزایید. فقط باید این مدت را حوصله کرده و دلسرد نشوید.

حالا قدم به قدم روش کار را براتون توضیح میدم.ما گام به گام تمام مراحل را برای شما بازگو می کنیم تا براحتی بتوانید به کار بپردازید وبرای خود درآمد کسب کنید.                                                                                                                                                       

الف.باز کردن ایمیل POP3

 

ب.افتتاح حساب در e-gold

ج.آموزش ثبت نام در سایتها

د. ورود به سایتهای (پرداخت در ازای کلیک ) و نحوه عضویت در آنها

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد