معرفی سایتهای درآمدزا

donkeymails

DonkeyMails.com: No Minimum Payout!

حداقل پرداخت این سایت فقط 1 سنت هست که توی ده دقیقه کار می تونید به این مقدار برسید یا این که توی یکی از سایت هایی که معرفی کرده عضو بشید که تا 11 سنت به شما می ده . شاید پول کمی باشه ولی پرداختش واقعی هست.این رو هم بدونید که اگه آخر ماه میلادی حساب ایگولد شما خالی باشه اون رو حذف می کنند. پس سعی کنید حداقل 1 سنت هم شده توی حساب خودتون بفرستید

ثبت نام

 

 

.no-minimum

no-minimum.com

بسیار سایت عالی می باشد چون بدون حداقل پرداخت است شما میتوانید از طریق عضو گیری و کلیک بر
روی تبلیغات سایت به حداقل پول خود برسید  حداقل این که حساب ایگولد شما با چنین سایت هایی شارژ می شود
.

ثبت نام

 

 

crazyminimum

این سایت فوق العاده است حداقل پرداختی 5سنت و براحتی در یک روز می توانید به حداقل پرداختی برسید و آنرا به حساب ایگلد خود منتقل کنید.

ثبت نام

 

 

ptsu

یک سایت ایرانی در زمینه پی تو کلیک و سرمایه گذاری

این سایت یک سایت بسیار معتبر و کاملاً فارسی می باشد هم در زمینه پی توپی کلیک و هم یک سایت سرمایه گذاری می باشد پیشنهاد می شود در هر دو بخش کار کنید.

توجه بسیار مهم: پرداخت پولهای درخواست شده این سایت  کاملاًاتوماتیک می باشد و از این به بعد هر پولی که شما درخواست میکنیددرعرض یک ساعت حتماپرداخت میگردد،

همه ایمیلها 0.5 سنت یا بیشتر هستند.
همه پول برای کلیک ها 0.1 سنت یا بیشتر هستند.
کمترین حد پرداخت 0.01 دلار است.
پول فقط از طریق ایگلد پرداخت میشود.
پول کسب کرده در 1 ساعت بعد از درخواست آن پرداخت میشود.
درامد از طریق زیر مجموعه ها!

درآمد از طریق زیر مجموعه هادر
این سایت  شامل 6 لایه زیر مجموعه ای میشود.
لایه اول 7 درصد
لایه دوم 2 درصد
لایه سوم 2 درصد
لایه چهارم 1 درصد
لایه پنجم 1 درصد
لایه ششم 1 درصد

توجه:

کمترین مقدار برای سرمایه گذاری نیم دلار میباشد.

سودسپرده بصورت روز شمار محاسبه میشود و هر هفته 2 درصد میباشد.

هرزمان که اراده نمایید میتوانید پول تان را چه از حساب سپرده و چه از سود سپرده مطالبه فرمایید.و در همان لحظه از حساب ایگلدخود دریافت نمایید.(این عملیات کاملا اتوماتیک است.)

توجه کنید که در هنگام برداشت از وجه سپرده 1 درصد به عنوان هزینه انتقال کم میشود.

ثبت نام

 

 

ptciran

این سایت هم مثل سایت فارسی زبان میباشد و کار کردن با آن خیلی راحت است .ضمنا به ازای     ثبت نام شما 20 سنت جایزه میده. و برای کیک کردن روی بنرهایی که به شما معرفی می کنه بین 2 تا 5 سنت می پردازه.

حتما تو این سایت ثبت نام کنید چون کار کردن با اون خیلی راحته و می تونید درصدی از درامد کسب کرده را هم صرف تبلیغات سایت یا وبلاگتون کنید.

ثبت نام

 

 

 

Dxmails

 dxmails.com

یک سایت دیگر که حداقل پرداختی برای ایگلد ندارد و شما به محض دریافت حتی 1 سنت می توانید آنرا به حساب ایگلد خود منتقل کنید.

 

ثبت نام

 

 

 

jillsclickcorner

 

این سایت هم فوق العاده هست حداقل پرداختی برای ایگلد 10سنت و برای پی پال 1دلار است. شما به راحتی در روز اول میتوانید 1دلار در آمد داشته باشید. فقط کافی تو 4 تا سایت ثبت نام کنید تازه می توانید از کلیک روی بنرهای قسمت کلیک برای پول نیز درآمد داشته باشید. این شانس رو از دست ندید و ثبت نام کنید.

 

 

ثبت نام

 

 

apple-mails

 apple-mails.com

این سایت به محض ثبت نام به شما 5 سنت جایزه میده. تمام ایمیل هاش هم 25 و 50 و 75 سنتی هستند. ثبت نام در سایتهایی که معرفی کرده 10 سنت و ارزش کلیک برای پول هم 1 سنت می باشد. حداقل پرداختی 5.5 دلار می باشد.

 

 

ثبت نام

 

 

 

silvanamails

 silvanamails.com

این سایت به محض ثبت نام به شما 20000 دلار جایزه میدهد و ایمیلهایی هم که برای شما میفرسته از 200 دلار تا 2000 دلار است و هر روز در حدود 6 الی 10 ایمیل برای شما میفرسته البته حداقل پرداختیش بالاست. اگه این کاره اید و دوست دارید و زود خسته نمیشید ثبت نام کنید.این سایت در حدود 9850 عضو داره وتا حالا 10،743،600،000.00 دلار به  اعضای خود پرداخت کرده  و  در حال حاضر تعداد اعضای فعال سایت 7207 نفر  میباشد.

 

 

ثبت نام

 

 

 

youromail

 YouRoMail.com

اینم یک سایت که ارزش ایمیل هاش از 0.25 الی 2 سنت و شما برای ثبت نام در سایتهای معرفی شده می توانید 1 دلار کسب کنید.

 

 

ثبت نام

 

 

worldwide-mail

 WorldWide-Mail.Net

این سایت هم حداقل پرداختش 1سنت هست وبه راحتی می توانید آنرا به حساب ایگلد خود انتقال دهید.

 

 

ثبت نام

 

 

no-min

 No-Min

این سایت بدون حداقل پرداخته.سایت خوبیه از دست ندید.حداقل پرداخت 1سنت است.

 

ثبت نام

 

 

 

monizon

 

این سایت ایرانی میباشد و مهمتر از همه پول را به حساب بانکی داخل کشور میپردازد شما میتوانیداز چند طریق در این سایت پول به اسانی بدست اورید اول از طریق کلیک بر روی تبلیغات که به ازای هر کلیک 20 تومان می پردازدو هر کس که از طریق شما عضو شود 3 امتیاز به شما می دهد وحداقل پرداخت این سایت5000 تومان می باشد که به حساب شما میریزد یکی از مزای این سایت فارسی بودن ان است

 

ثبت نام

 

 

 

 

energy-mails

 energy-mails.com

یک سایت پر درآمد.تمای ایمیلها 10 و 20 و30 دلاری هستند. حداقل پرداخت 15000 دلار است و به هنگام ثبت نام به شما 50 دلار پاداش میدهد .

 

 

ثبت نام

 

 

 

globalworldmails

 globalworldmails.com

این سایت به هنگام ثبت نام به شما 1سنت پاداش میده و ایمیلهای آن از 1سنت تا 5 سنت میباشد. برای ثبت نام در سایتهای معرفی شده هم به شما از 5 سنت تا 25 سنت می دهد. حداقل پرداختی این سایت 10 سنت میباشد که در کمتر از 10 دقیقه می توانید به آن برسید.

 

 

ثبت نام

 

 

dallas-ptr

DALLAS-PTR.COM

در این سایت شما می توانید درآمد عالی داشته باشید.ایمیلهای که برای شما فرستاده می شود 100 200 و300 دلاری هستند وبه هنگام ثبت نام 2000 دلار پاداش می گیرید. برای ثبت نام در سایتهای پیشنهادی 50 تا 100 دلار دریافت می کنید وبرای هر زیر مجموعه 150دلار. مبلغ پرداختی 75000 دلار می باشد.

 

 دوستان شاید به نظرتون واقعی نیاد اما بدونید افراد کمی هستند که پشتکار دارند واین کا رو ادامه می دهند. مدیران اینگونه سایتها هم بر این امر واقف هستند. پس افراد کمی حوصله می کنند و به حداقل پرداختی می رسند. فقط کافیست دلسرد نشوید تا در چند ماه آینده پول خوبی را در حساب خود مشاهده کنید.

ثبت نام

 

EgPool

این سایت ایرانی و شما می توانید از طریق درآمد برای کلیک ودرآمد برای عضویت وهمچنین سرمایه گزاری در این سایت برای خود درآمد داشته باشید. حداقل پرداختی 50 سنت و شما در روز اول براحتی 20 سنت درآمد خواهید داشت. این سایت عالیه چون کاملا فارسی و براحتی می توانید با آن کار کنید. پس وقت رو از دست ندید.

ثبت نام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد