سهام myfreeshares


شما هم سهامدار شوید

(کاملاً رایگان و مادام العمر)


سلام به همه ی شما بازدید کنندگان خوب این وبلاگ.


شاید شما چند سالی باشه که با اینترنت کار می کنید و بعضی وقت ها هم به فکر این افتاده باشید که از راهی مطمئن و از طریق اینترنت به پول برسید ولی شاید تا حالا هیچ تجربه ای نداشته اید.


من امروز راهی را معرفی می کنم که شما را به یک سهام دار واقعی تبدیل می کنه .


اگه کتابهای آموزشی رو نخوندید حتماً از قسمت لینکدونی اونها رو دانلود کنید و بخونید.


حالا نوبت توضیحات برای ثبت نام شما در این سایت هست.


شما بعد از ثبت نام در این سایت در واقع یک سهام دار محصوب می شوید و روزانه به سهام شما سود تعلق می گیرد . البته شما برای عضویت در این سایت هیچ پولی نمی دهید پس هیچ ضرری هم نمی کنید.


چیزی که درباره این شرکت خیلی جالب هست اینه که شما این پول را همیشه دریافت می کنید.


اگر شما در این سایت خوب فعالیت کنید می توانید به پول خوبی برسید.


روش کسب درآمد در این سایت بر اساس سهم اعضا میباشد یعنی هر کس به تعداد سهام خود در این سایت کسب درآمد میکند . پس هر چه سهام شما بیشتر درآمدتان بیشتر .


اگه تا الان موضوع رو درست متوجه نشدید بذارین یه مثال براتون بزنم فرض کنید من در سایت 5 سهام دارم . کل سهامهای اعضا هم بطور مثال 3000 تاست حال اگر سایت myfreeshares از راه تبلیغات – جذب اسپانسر و ... در یک روز 200 دلار سود کرده باشد آن 200 دلار را تقسیم بر سهامتان کنید همان قدر پول برایتان واریز میکند .


راههای افزایش سهم در سایت myfreeshares :


1- شما با ثبت نام در سایت 1 سهم به عنوان جایزه دریافت میکنید .


2- اگر شما از طریق لینکی که خود سایت به شما میده دیگران را در این سایت عضو کنید سایت 1 سهم به عنوان جایزه به شما میده .


3- پس از رفتن به سایت و وارد شدن به قسمت خودتون با کلیک روی لینک share per click میتونید به سهام خود بیفزایید . به این صورت که بعد از کلیک روی لینک مذکور لیستی از سایتهای اسپانسر شرکت myfreeshares میاید که شما با کلیک کردن بر روی لینکهای سایتهای اسپانسر بر سهام خود میفزایید .


4- یک راه دیگه هم اینه که پس از رفتن به سایت و وارد شدن به قسمت خودتون روی لینک share per free signup کلیک کنید و در یکی از سایتهای این بخش عضو شوید بعد از اینکه عضو شدید سایت مذکور برای شما یک ایمیل خوشامد گویی یا همان confirm mail میفرستد که شما باید متن این ایمیل را بطور کامل کپی کرده و به همراه usernameخود به ایمیل صاحب سایت myfreeshares به آدرس بفرستید تا پس از بررسی صحت عضویتتان یک سهم به سهامتان افزوده شود .


البته آدرس این ایمیل در همین قسمت در ابتدای صفحه نوشته شده.


فقط دقت کنید که شما برای افزایش دادن سهمتان نمیتوانید از یک کامپیوتر بیشتر از یکبار ثبت نام کنید چون سایت myfreeshares اکانت شما را بخاطر تخلف پاک میکند به این صورت که این سایت هنگام ثبت نام مشخصات کامپیوترتان را مانند ip ، head browser ، نام و شماره سریال کامپیوترتان را ثبت میکند و شما هیچ راه فراری ندارید . پس پیشنهاد میکنم فکر ثبت نام کردن های کذایی از طریق کافی نت ها را از سرتون بیرون کنید چون ممکنه کسی قبل از شما از طریق اون کامپیوترها ثبت نام کرده باشه و مشخصات اون کامپیوتر توسط myfreeshares ثبت شده باشد و شما با اینکار اکانت خود را از دست بدهید.





پس وقت رو از دست ندین و با یه ثبت نام کوچولو هر روز شاهد اضافه شدن پول به اکانت خود بشین و هر موقع به 10 دلار رسید اونو درخواست کنید تا سایت myfreeshares در کمتر از یه هفته اونو به حساب اینترنتی شما ( ایگلد و... ) واریز کنه .

ثبت نام کنید
http://www.myfreeshares.com/index.php?ref=amirakbari
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد